loading...
بارسلوناز | مرجع خبری بارسلونا
محمد بازدید : 75 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

اولین گل ساندرو رامیرز در لیگ قهرمانان

اختصاصی / ساندرو رامیرز شب گذشته در دقیقه ی 93 بازی با آژاکس توانست اولین گلش را در لیگ قهرمانان به ثمر برساند . رامیرز همچنین در فصل جدید لالیگا نیز موفق به زدن دو گل شده است . اگر چه رامیرز جوان تنها 28 دقیقه در بازی با آژاکس بیشتر در ترکیب نبود اما موفق شد گل سوم بارسلونا را در این بازی به ثمر برساند .

محمد بازدید : 61 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

تساوي مسي با رونالدو در جدول گلزنان تاريخ ليگ قهرمانان اروپا

فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا با رکورد گلزنی رقیب پرتغالی خود در رئال مادرید برابری کرد.
به گزارش الکره ، لیونل مسی با گلزنی در دیدار دیشب لیگ قهرمانان اروپا برابر آژاکس هلند تعداد گل های خود در این رقابت ها را به عدد 69 رساند و در کنار کریس رونالدو قرار گرفت.البته این حدنصاب در صورتی باقی می ماند که رونالدو در دیدار امشب برابر لیورپول گلزنی نکند.
اکنون مسی و رونالدو تنها 2 گل با رکورد رائول گونسالس گلزن اسپانیایی و بزرگ سابق رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارند.

محمد بازدید : 60 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

تیپ عجیب فوتبالیست معروف+ عکس

الکس سانگ پس از پیوستنش از بارسلونا به وست‌هام، با تیپ‌های عجیبی بر سر تمرینات ظاهر شده و توجهات زیادی به خود جلب کرده است.او روز گذشته با ظاهری عجیب در تمرینات ظاهر شد و با قراردادن عکسی در اینستاگرامش، توجهات را معطوف خود کرد

محمد بازدید : 120 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

بازی بعدی : رئال مادرید و بارسلونا / نظرات خود را در مورد این بازی به اشتراک بگذارید !

بازی بعدی / بارسلونا از هفته ی نهم رقابت های لالیگا در دیداری خارج از خانه به مصاف رئال مادرید میرود . این بازی در ورزشگاه 85 هزار نفری سانتیاگو برنابئو برگزار میشود . انتظار میرود لوئیس سوارز نیز با پایان یافتن مدت محرومیتش در ترکیب بارسلونا قرار بگیرد

 

محمد بازدید : 51 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

دنی آلوز : نمیگویم رئال را صد در صد میبریم اما سخت تلاش میکنیم

اختصاصی / دنی آلوز مدافع برزیلی بارسلونا در مصاحبه با بارسا تی وی در خصوص پیروزی تیمش برابر آژاکس و بازی بعدی با رئال اظهار نظر کرد . دنی آلوز از پیروزی تیمش برابر آژاکس ابراز خوشنودی نمود و اظهار امیدواری کرد تیمش در بازی بعدی نیز موفق به کسب سه امتیار میشود .

 

دنی آلوز لوئیس انریکه را مربی دانست که میداند چه میخواهد و همچنین گفت اگر بازیکنی جذب ایده های خوب مربی شود در زمان کوتاهی نتیجه ی آن را مشاهده میکنید .

محمد بازدید : 55 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

نیمار : مسی چند قدم از بقیه جلوتر است

اختصاصی بارسا  / به گزارش بارسا نیوز به نقل از اینساید فوتبال اسپانیا، نیمار جونیور، ستاره برزیلی خط حمله بارسلونا عملکرد مسی و سایر هم تیمی هایش در بازی شب گذشته مقابل آژاکس را ستایش کرد و اعلام کرد که منتظر بازی شنبه مقابل رئال مادرید است.

در مصاحبهپس از بازی ، فوق ستاره برزیلی بارسلونا اعلام کرد :« برای بازی شنبه بسیار هیجان زده ایم، فعلا به استراحت نیاز داریم و بعد از آن باید برای بازی آماده شویم.»

او در ادامه درباره بازی کردن کنار برنده چهار توپ طلا ، لیونل مسی نیز گفت :« کاری که ما میکنیم کمک به تیم با پاسکاری و گل زنی است، مسی بهترین است و او بسیار سریع فکر میکند و از بقیه چند قدم جلوتر است، تیم امروز فوتبال خوبی از خود به نمایش گذاشت.»

محمد بازدید : 63 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

لیونل مسی: امیدوارم من و نیمار بتوانیم همین گونه ادامه دهیم و لذت ببریم

بارسلونا دیشب موفق شد در نیوکمپ با نتیجه 3 بر یک از سد آیاکس آمستردام بگذرد و این صحبت های بعد از بازی لیونل مسی بعد از این دیدار با وبسایت یوفا است:

 

"مطمئن نیستم بتوانم ادعا کنم این بهترین عملکرد فصل بارسلونا بود، ولی نیمه اول خیلی خوبی پشت سر گذاشتیم و می توانستیم یکی دو گل دیگر هم بزنیم. با وجود این، راضی ایم که برنده شدیم و به 3 امتیاز رسیدیم. این مساله اهمیت داشت.

 

"خیلی خوب است که من و نیمار هر دو آماده ایم، هنگام صاحب شدن توپ به دنبال هم می گردیم و لذت می بریم. این موضوع به نفع تیم است و در نهایت به پیروزی آن منجر شده است. این مساله، کاملا حیاتی است و امیدوارم من و او بتوانیم همین گونه ادامه دهیم و لذت ببریم

محمد بازدید : 91 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

کلیپ تمام گل های بازی بارسلونا ۳ - ۱ آژاکس / مرحله گروهی

بارسلونا شب گذشته در دیداری از مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه ی سه بر یک آژاکس را شکست دهد . گل های بارسلونا در این بازی را نیمار , مسی و رامیرز به ثمر رساندند .

محمد بازدید : 73 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (1)

پرونده نيمار از پيگيري قانوني خارج شد

انتقال نیمار از جنجالی ترین انتقال‌های چند سال اخیر بود. بارسلونا در ابتدا رقمی غیرواقعی درباره خرید او منتشر کرد که در پایان این موضوع منجر به استعفای ساندرو راسل، مدیر سابق این تیم شد. جوزپ بارتومئو، جایگزین راسل رقمی بین 80 تا 85 میلیون یورو را تایید کرد و در همین حین بود که کاسس، موضوع را دادگاهی کرد. حال او قصد دارد شکایت خود را پس بگیرد.

باشگاه بارسلونا نیز در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که پرونده ی نیمار دیگر به صورت قانونی پیگیری نخواده شد.

 

محمد بازدید : 63 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

محکوميت مدير سابق بارسلونا به حبس

 امروز نهمین دادگاه در این زمینه برگزار شد و دلایل نونز برای قاضی کافی به نظر نرسید و دیوان عالی کشور، او را محکوم اعلام کرد.  نونز 83 ساله، بین سال‌های 1978 تا 2000، رئیس باشگاه بارسلونا بود و آبی اناری ها در دوران مدیریت او، 7 لالیگا، 6 کوپا دل ری و یک قهرمانی چمپیونزلیگ به دست آوردند.

محمد بازدید : 74 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

ترکیب بارسلونا و آژاکس اعلام شد

اختصاصی/ ترکیب یازده نفر اصلی بارسلونا برای دیدار با آژاکس در آخرین بازی از دور رفت رقابت های لیگ قهرمانان اعلام شد . بر این اساس :

دروازه بان : تراشتگن

مدافعان : آلوز ، پیکه ، بارترا ، آلبا

هافبک ها : ماسکرانو ، اینیستا ، راکیتیچ

مهاجم ها : نیمار ،پدرو  و مسی

 

ذخیره ها : براوو ، ژاوی ، رافینیا ، سمپر ، مونتویا ، ساندرو و مونیر

محمد بازدید : 71 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

مسی یا کرایف؛ بزرگترین نماد باشگاه بارسلونا چه کسی است؟

در آستانه بازی بارسلونا و آژاکس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سایت گل نگاهی انداخته است به دو ستاره باشگاه بارسلونا تا در مقام مقایسه ارزش و تاثیرگذاری این دو بازیکن را در تاریخ این باشگاه مشخص کند.

به نقل از گل، باشگاه های بارسلونا و آژاکس در شرایطی امشب به مصاف هم می روند که این دو باشگاه مشابهت های بسیار زیادی با هم دارند تا جایی که حتی بعضی آژاکس را نسخه کوچک و هلندی بارسلونا می دانند. یکی از مشابهت های این دو باشگاه حضور یک اسطوره تاریخ فوتبال به نام یوهان کرایف در هر دو باشگاه، به عنوان بازیکن و مربی، است. کرایف که در آژاکس درخشش خود را آغاز کرد با آمدن به بارسلونا، یکی از تاثیرگذارترین و محبوب ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه اسپانیایی شد.

محمد بازدید : 55 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

تساوی جوانان بارسلونا و آژاکس در لیگ قهرمانان

اختصاصی بارسا / عصر امروز از ساعت 17:30 به وقت ایران دو تیم آژاکس و بارسلونا در سری رقابت های لیگ قهرمانان اروپا رده سنی جوانان به مصاف یکدیگر رفتند که دقایقی قبل این دیدار با نتیجه 2-2 خاتمه یافت .

بارسلونا در این دیدار در نیمه نخست دو گل دریافت کرد. در دقیقه 3 خیلی زود دروازه بارسلونا روی اشتباه مدافع این تیم باز شد  و دقیقه 34 نیز آژاکس صاحب یک ضربه پنالتی شد و موفق شد اختلاف را به دو گل برساند . اما در نیمه دوم و بیست دقیقه پایانی بارسا موفق شد دو گل به ثمر برساند و تک امتیاز این بازی را از آن خود کند. گل های بارسلونا را اینگوئینه و کاربونل به ثمر رساندند . این دیدار در مینی استادی شهر بارسلونا انجام شد . اکنون بارسلونا و آژاکس 5 امتیازی و آپوئل و پاریس سنت ژرمن با یک بازی کمتر 1 امتیازی هستند .

محمد بازدید : 64 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (1)

آرژانتین و کرواسی بازی دوستانه برگزار میکنند

اختصاصی / گیلرمو توفونی مسئول دیدارهای دوستانه در فیفا گزارش داد که در ماه نوامبر دیدار دوستانه ای میان تیم های ملی آرژانتین و کرواسی برگزار میشود . در این دیدار سه بازیکن از بارسلونا با هم روبه رو خواهند شد . مسی و ماسچرانو از تیم ملی آرژانتین با ایوان راکیتیچ از کرواسی . این بازی در تاریخ 12 نوامبر در لندن برگزار میشود .

محمد بازدید : 55 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

لوییس انریکه: مسی از من نافرمانی نکرد

به نظر می‌آمد ستاره‌ی آرژانتینی در بازی با ایبار به درخواست مربی‌اش برای تعویض بی‌اعتنایی می‌کند، اما سرمربی تیم می‌گوید که اغلب پیش از تصمیم‌گیری برای تعویض با بازیکنان مشورت می‌کند.

در بازی دو تیم بارسلونا و ایبار در نیوکمپ که به برتری 0-3 بارسا انجامید، در یک صحنه به نظر رسید سرمربی آبی‌اناری‌ها به لیونل مسی زننده‌ی گل سوم تیمش اشاره می‌کند که قصد دارد او را از زمین بیرون بکشد، اما این بازیکن آرژانتینی ـ که تنها به دو گل دیگر برای شکستن رکورد برترین گلزن تاریخ لالیگا نیاز دارد ـ اشاره‌ی سرمربی تیم را نادیده می‌گیرد و سرانجام نیمار به جای او تعویض می‌شود. حالا لوییس انریکه در آستانه‌ی بازی تیمش در لیگ قهرمانان برابر آژاکس از ورود به این بحث امتناع می‌کند.

محمد بازدید : 77 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

دی بوئر: توانایی امتیاز گرفتن ازبارسلونا را داریم

بارسلونا امشب در چارچوب دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در نیوکمپ از آیاکس آمستردام پذیرایی خواهد کرد و فرانک دی بوئر، که خود در بین سال های 1999 تا 2003 در بارسا توپ زده، در مورد این بازی به وبسایت یوفا گفته است:

"می خواهم از این بازی لذت ببرم و سرمست شوم. می توانیم در مقابل بارسلونا نتیجه بگیریم. سال گذشته وقتی آیاکس بارسا را در آمستردام شکست داد، مشخص شد که توانایی امتیاز گرفتن از این تیم را داریم. با این حال، برای رسیدن به این مهم، باید تمام نیروی خود را به کار بگیریم. آنها نسبت به ما در سطح بالاتری قرار دارند و باتجربه تر هم هستند. گرفتن امتیاز برای هر تیمی در نیوکمپ سخت است، ولی ما تلاش خود را خواهیم کرد."

گفتنی است این دیدار اسپانیایی-هلندی امشب از ساعت 22:15 به وقت ایران آغاز خواهد شد.

محمد بازدید : 85 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

روزنامه اسپورت اسپانیا با چاپ عکسی از انریکه به صحبت نکردن او در مورد ال کلاسیکو اشاره می کند .

تنها فکر من روی بازی با آژاکس است

بارسا نیاز به پیروزی دارد و مربی نمی خواهد تمرکزش جای دیگری باشد

پیش بینی ترکیب : تر اشتگن احتمالا در ترکیب ثابت خواهد بود

نیمار خوشحال از بودن در بارسا : من می خواهم که در دیدار امشب و در برنابئو گلزنی کنم

دوری بیل برای سه هفته : او ال کلاسیکو را از دست داد

محمد بازدید : 66 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

شیاطین سرخ با پیشنهاد 25 میلیون یورویی به دنبال مدافع بارسلونا

اختصاصی بارسا / به گزارش بارسا نیوز به نقل از وبسایت شایعه پرداز انگلیسی ، دیلی استار، تیم فوتبال شیاطین سرخ با آماده کردن پیشنهاد 20 میلیون پوندی (25 میلیون یورویی) به دنبال مدافع مرکزی بارسلونا میباشد.

در صورتی صحت داشتن این خبر جرارد پیکه، مدافع میانی بارسلونا که در سه فصل حضورش در منچستر یونایتد بین سال های 2004 تا 2008 در مجموع در 23 بازی به میدان رفته بود اینبار با تجربه بیشتر و زیر نظر مربی سابقش ، لوئیز فن خال به این تیم بازخواهد گشت.

محمد بازدید : 76 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

مسی؛ بزرگتر از بارسلونا؟

در دیدار ایبار - بارسلونا، یک اتافق جالب افتاده که نظر بسیاری از فوتبال دوستان را جلب کرده.

به گزارش بانک ورزش، لوییز انریکه می خواست به مسی استراحت بدهد تا در 15 دقیقه پایانی خطری او را بابت مصدومیت تهدید نکند. اما مسی با بی اعتنایی به نظر انریکه می گوید می خواهد در میدان بماند. او تنها دو گل تا شکستن رکورد گلزنی لالیگا فاصله دارد  و می خواست تا با زدن یک گل دیگر کار خود را در بازی بارئال یکسره کند. انریکه وقتی دید نمی تواند مسی را تعویض کند، نیمار را بیرون آورد.

ویدئوی این صحنه در ساعات پیش حسابی سروصدا به پا کرده است.

محمد بازدید : 56 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

 هنوز هیچ تیمی گلر سابق بارسا را نمی خواهد!

به نظر می رسد ویکتور والدز که بسیار به لیورپول نزدیک شده بود، حالا کمی از این تیم دور شده است!

به گزارش بانک ورزش، برندان راجرز به آ.اس گفت: ما هیچ بازیکن اسانیایی را مدنظر نداریم و والدز هم هنوز از مصدومیت رنج می برد.

والدز از سال گذشته که مصدوم شد، هنوز نتوانسته تیمی پیدا کند.

محمد بازدید : 83 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (1)

 

 
 

 

اختصاصی / تیم فوتبال بارسلونا صبح امروز تمرینات آماده سازی خود را برای رویارویی با آژاکس در آخرین دیدار از دور رفت رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برگزار کرد .

ویدئوی تمرین را در کانال بارسا نیوز در آپارات ببینید و یا دانلود کنید .

 
تمرین بارسلونا پیش از دیدار با آژاکس
 
00:00
 
02:56
 
 
 
 
 
محمد بازدید : 51 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

این نام را به خاطر بسپارید!

درخشش هافبک 15 ساله نروژی باعث شده کل چشم ها در فوتبال اروپا به دنبال او باشد.

 مارتین اوده گارد، جوان ترن بازیکنی است که در مقدماتی یورو به میادین رفته است. اکنون تیم های رئال مادرید، منچستر، بارسلونا و آرسنال آماده ارائه پیشنهاد به او هستند. اسم این بازیکن را به خاطر بسپارید و مطمئن باشید در آینده از او زیاد خواهید شنید.

محمد بازدید : 60 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

سوارس: در ال کلاسیکو نباشم هم عصبانی نمی شوم

لوئیس سوارس مدعی شده که اگر در ال کلاسیکو بازی نکند عصبانی نمی شود. سوارس در آستانه بازی با رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو گفته: من این حق را ندارم که به مربی بگویم مرا بازی بدهد. هیچ وقت به لوئیز انریکه نمی گویم که به من در ال کلاسیکو بازی بدهد. اگر بازی نکنم هم عصبانی نمی شوم. هدف من کمک کردن به هم تیمی هایم است و می خواهم هرچه سریع تر به دنیای فوتبال بازگردم.

محمد بازدید : 67 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

انریکه در رابطه با اتفاق بازی ایبار شفاف سازی کرد: هر تصمیمی که بگیرم، انجام می دهم

سرمربی آبی اناری ها درباره اتفاق افتاده در دیدار برابر ایبار صحبت کرد.

به گزارش AS، لوئیز انریکه سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر آژاکس در رابطه با حرکت مسی در دیدار برابر ایبار گفت:

"من قبل از ایجاد تغییر در تیم و تعویض یک بازیکن، از او سوال خواهم کرد و سپس در مورد تغییر در تیم تصمیمی می گیرم. بعد از آن ممکن است اتفاق های زیادی بیفتد که همه آن ها به من و تصمیم من بستگی دارد. من هر کاری را که مسئولیتش با من باشد انجام می دهم و چیزی آن را تغییر نمی دهد."

محمد بازدید : 64 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

تصادف شدید خودروی هافبک سابق بارسا

هافبک سابق بارسلونا روز دوشنبه  سوار بر خودروی لامبورگنی خود یک تصادف بسیار شدید را با گاردریل داشت.

خودروی این بازیکن در این تصادف شدیدا آسیب دید اما خودش دچار مشکل نشد. سرعت بالای لامبورگنی کیتا مانع از آن شد که بتواند کنترل خودرویش را حفظ کند.

محمد بازدید : 53 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

سوارس: دوست دارم در بارسا بازنشسته شوم

  • سوارس مدعی شده که می خواهد فوتبالش را در بارسا به پایان ببرد. او همچنین مسی را برتر از رونالدو می داند.
  • به گزارش تحریریه خانواده بزرگ ورزش، ستاره اوروگوئه ای با این که هنوز فرصت بازی کردن با لباس باترسا را پیدا نکرده، مدعی شده که می خواهد در این تیم بازنشسته شود:«برای من پیوستن به بارسا تحقق یک رویا بود. اگر این فرصت را داشته باشم که در بارسا بازنشسته شوم، عالی می شود». او مقایسه ای هم بین مسی و رونالدو انجام داده است:«به نظر من مسی از رونالدو بهتر است. من هر روز با مسی تمرین می کنم و او هر روز مرا متعجب تر می کند. همه می دانند که او چه دستاوردهایی برای بارسا داشته است و چه بازیکن سطح بالایی است. به نظرم او بهترین بازیکن دنیا است و هنوز خیلی جوان است».

 

محمد بازدید : 66 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

لیونل مسی

در هفدهم اکتبر سال 2004 یک جوان آرژانتینی در بازی بارسلونا مقابل اسپانیول به جای دکو وارد میدان شد. نام او لیونل مسی بود که این دیدار در واقع آغازی بر دوران تکرار نشدنی او در دنیای فوتبال بوده است. این روزها این ابر ستاره دنیای فوتبال حضور ده سالگی خود در بارسلونا را جشن می گیرد، به همین دلیل این یادداشت ده لحظه باشکوه و به یاد ماندنی از حضور ده ساله وی در بارسلونا را مرور خواهد نمود.

محمد بازدید : 58 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

لیونل مسی

لیونل مسی

16 اکتبر سال 2004 بود که در بازی بارسلونا مقابل اسپانیول؛ فرانک رایکارد سرمربی وقت کاتالان‌ها، نگاهی به نیمکت ذخیره‌ی تیم‌اش انداخت و دستور تعویض را صادر کرد. دکو بازیکن مطرح و پرتغالی بارسا نگاهی به تابلوی تعویض انداخت و به کناره‌ی زمین آمد تا جای خود را به بازیکنی بدهد که در آن زمان تنها 17 سال و 114 روز سن داشت؛ بازیکن آرژانتینی و بسیار گوشه‌گیر و خجالتی‌ای به نام لیونل مسی کوچیتینی. او در بازی با اسپانیول تنها 8 دقیقه در میدان حضور داشت. 8 دقیقه‌ای که نتیجه‌ی عزمی راسخ و تلاش‌های بی‌وقفه‌ کودکی فقیر و بیمار برای تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال بود.

محمد بازدید : 62 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

سوارز: لیونل مسی از کرستیانو رونالدو بهتر است

به گزارش ورزش 11، در فاصله یک هفته مانده به اولین ال‌کلاسیکوی فصل، دیداری که می‌تواند حکم آغاز دوران بازیگری لوییز سوارز برای بارسلونا را داشته باشد، او اعتراف کرد خوش‌شانس است که لیونل مسی هم‌تیمی‌اش است.

سوارز در پاسخ به این سؤال که از میان لیونل مسی و کریستیانو رونالدو کدامیک بهتر هستند، اظهار داشت: به عقیده من لئو بازیکن بهتری است. من هر روز در کنار او بازی و تمرین می‌کنم و هر روز او یک چیز جدید برای غافلگیر کردن من دارد. مسی بی‌نظیر است. همه می‌دانند که مسی برای بارسلونا چه کارهایی انجام داده است و در چه جایگاهی قرار دارد. به نظر من مسی به خاطر کارهایی که تاکنون انجام داده، بهترین بازیکن دنیاست، ضمن اینکه او هنوز بسیار جوان است.

محمد بازدید : 69 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

مهاجم بايرن در بارسلون جراحي مي شود

 

تياگو آلکانتارا که براي سومين بار در يک سال اخير از ناحيه رباط صليبي مصدوم شده است، قرار است که در بارسلون مورد جراحي قرار بگيرد.

به گزارش "ورزش سه"، "تیاگو آلکانتارا"، بازیکن سابق بارسلونا که دو فصل پیش به بایرن پیوست، هفته گذشته و در آستانه بازگشت به میادین، بار دیگر مصدوم شد و احتمالا مدتی طولانی قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

محمد بازدید : 54 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

سه نامزد نهايي پديده فصل گذشته لاليگا

هر ساله از سوي فدراسيون فوتبال اسپانيا، نفرات برتر سال در پست هاي دروازه باني،دفاع ،هافبک، خط حمله و نيز پديده فصل انتخاب مي شوند

به گزارش "ورزش سه"، پس از مشخص شدن کاندیداهای بهترین دروازه بان، مدافع ، هافبک و مهاجم فصل گذشته لالیگا، حال از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا، اسامی سه نامزد نهایی پدیده فصل لالیگای 2013-2014 نیز اعلام شد.

 

محمد بازدید : 75 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

 برنامه بازی های لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش تحریریه خانواده بزرگ ورزش، دور سوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه با انجام 8 بازی در 4 گروه آخر آغاز می شود.

 

برنامه بازی ها به شرح زیر است:

 

ساعت 19:30

زسکا مسکو – منچسترسیتی

ساعت 22:15

رم – بایرن مونیخ

آپوئل نیکوزیا – پاری سن ژرمن

بارسلونا – آژاکس

چلسی – ماریبور

شالکه – اسپورتینگ لیسبون

باته بوریسف – شاختار دونتسک

پورتو – اتلتیک بیلبائو

محمد بازدید : 96 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

 کاریکاتور روز/ مسی و رونالدو رائول را زیر گرفتند!

عمر ممانی کاریکاتوریست سایت گل در یک طرح جالب با توجه به رکورد شکنی مسی و رونالدو، این دو بازیکن بزرگ را سوار بر موتورگازیهای پرقدرتی کشیده که دارند از رائول سبفت می گیرند و وقتی به طرح بیشترنگاه می کنید،احساس می کنید که دارند رائول را زیر هم می گیرند! با رکوردشکنی های پی در پی مسی و رونالدو، رکوردهای رائول کم ک کم به فراموشی سپرده می شود.

محمد بازدید : 78 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

انریکه: قدرت مسی در بارسلونا مثل همیشه است

– لوئیز انریکه ، مربی بارسلونا روز دوشنبه در مورد بازی هفته سوم لیگ قهرمانان در میان تیشم و آژاکس صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود، انریکه اظهار داشت:" باید یک بازی عالی داشته باشیم تا توانایی های آژاکس را خنثی کنیم. تیمی هستند که سازماندهی بی نظیری دارند. پارسال حریف سرسختی نشان دادند و کار مشکلی در پیش خواهد بود."

وی اعلام کرد که بوسکتز مشکلی برای این بازی نخواهد داشت و افزود:" این بازی بسیار مهمی برای ما خواهد بود. بازیهای خانگی کلیدی خواهند بود و به هواداران نیاز داریم."

محمد بازدید : 51 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

نیمار: ترکیب رئال بدون گرت بیل هم قدرتمند خواهد بود

نیمار به عنوان یکی از آماده ترین بازکینان حال حاضر بارسا در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش وبسایت نود، مهاجم برزیلی در مورد شکست تیمش در پاریس بیان کرد :" خیلی مشکل بود. تلاش کردیم تا پیروز شویم. حالا باید سه امتیاز را در بازی های بعدی بگیریم و آن خاطره را فراموش کنیم. فعلا به الکلاسیکو فکر می کنیم. قبل از آن باید در لیگ قهرمانان بازی کنیم. سعی می کنیم که در مقابل هلندی ها بازی خوبی خواهیم داشت. همه تلاش خود را انجام خواهیم داد. امیدواریم که بازی خوبی باشد و از بازی فردا در برنابئو لذت ببریم."

محمد بازدید : 89 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

پوستر: کری خوانی بارسلونا برابر آژاکس

  • باشگاه بارسلونا با انتشار عکسی از زوج مسی_نیمار و اعلام زمان و محل بازی با آژاکس دو مهاجم خود را به رخ حریف کشید و به نوعی برای آژاکسی ها کری خواند.
  • به گزارش خانواده بزرگ ورزش (SBF)، بارسلونا در سری رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فردا شب به مصاف آژاکس می رود. باشگاه بارسلونا با انتشار عکسی از زوج فوق ستاره مسی و نیمار در صفحه اجتماعی این باشگاه برای آژاکسی ها شاخ و شانه کشید.

محمد بازدید : 64 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (2)

عناوین مهم روزنامه های امروز اسپانیا

روزنامه ال موندو دیپورتیوو با چاپ عکسی از لئو مسی و تیتر(( مسی سیری ناپذیر)) به گلزنی ها اخیر او در برابر آژاکس و رئال مادرید پرداخت .

آخرین هت تریک لئو در لیگ قهرمانان در برابر آژاکس و آخرین هت تریک او در لیگ در برابر رئال مادرید بوده است .

لئو در بازی ایبار نمی خواست زمین را ترک کند چرا که از بازی خود لذت میبرد

سوارز : من آماده ام ، اما اگر بازی نکنم عصبانی نخواهم شد

چمپیونزلیگ : نباید نتیجه را فردا به آژاکس واگذار کرد

محمد بازدید : 62 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

سوارز: مسي بهتر از رونالدوست

." مسی و رونالدو در 6 سال اخیر، 6 توپ طلای ممکن را کسب کرده اند که 4 توپ طلا سهم مسی بوده و 2 توپ طلا سهم رونالدو.ستاره پرتغالی رئال، فصل جدید را فوق‌العاده شروع کرده و در 7 بازی برای رئال، 15 گل به ثمر رسانده‌است.

سوارز در مصاحبه با میرر گفت:" به نظر من لئو بازیکن بهتری از رونالدو است. من هر روز با لئو تمرین می‌کنم و بازی می‌کنم و هر روز من را سورپرایز می‌کند. او بی همتاست. همه از کیفیتی که او به بارسلونا اضافه کرده آگاه هستند. او یک بازیکن کلاس جهانی است. به نظر من او با بازی هایی که انجام داده، بهترین بازیکن جهان است و هنوز جوان است."

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • شنبه 11 مهر 1394
  • جمعه 10 مهر 1394
  • پنجشنبه 09 مهر 1394
  • چهارشنبه 08 مهر 1394
  • سه شنبه 07 مهر 1394
  • دوشنبه 06 مهر 1394
  • يکشنبه 05 مهر 1394
  • چهارشنبه 14 آبان 1393
  • دوشنبه 12 آبان 1393
  • يکشنبه 11 آبان 1393
  • شنبه 10 آبان 1393
  • جمعه 09 آبان 1393
  • پنجشنبه 08 آبان 1393
  • چهارشنبه 07 آبان 1393
  • سه شنبه 06 آبان 1393
  • دوشنبه 05 آبان 1393
  • يکشنبه 04 آبان 1393
  • شنبه 03 آبان 1393
  • جمعه 02 آبان 1393
  • پنجشنبه 01 آبان 1393
  • چهارشنبه 30 مهر 1393
  • سه شنبه 29 مهر 1393
  • دوشنبه 28 مهر 1393
  • يکشنبه 27 مهر 1393
  • شنبه 26 مهر 1393
  • جمعه 25 مهر 1393
  • پنجشنبه 24 مهر 1393
  • چهارشنبه 23 مهر 1393
  • سه شنبه 22 مهر 1393
  • دوشنبه 21 مهر 1393
  • يکشنبه 20 مهر 1393
  • شنبه 19 مهر 1393
  • جمعه 18 مهر 1393
  • پنجشنبه 17 مهر 1393
  • چهارشنبه 16 مهر 1393
  • سه شنبه 15 مهر 1393
  • دوشنبه 14 مهر 1393
  • يکشنبه 13 مهر 1393
  • شنبه 12 مهر 1393
  • جمعه 11 مهر 1393
  • پنجشنبه 10 مهر 1393
  • چهارشنبه 09 مهر 1393
  • سه شنبه 08 مهر 1393
  • دوشنبه 07 مهر 1393
  • يکشنبه 06 مهر 1393
  • شنبه 05 مهر 1393
  • جمعه 04 مهر 1393
  • پنجشنبه 03 مهر 1393
  • چهارشنبه 02 مهر 1393
  • سه شنبه 01 مهر 1393
  • دوشنبه 31 شهريور 1393
  • يکشنبه 30 شهريور 1393
  • شنبه 12 بهمن 1392
  • نظرسنجی
    آیا با راه انداختن انجمن بارسلوناز موافق هستید ؟
    پیوندهای روزانه
    بارسلوناز
    بارسلونازجديدترين اخبار بارسلونا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1192
  • کل نظرات : 146
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 224
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 371
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 24,189
  • بازدید کلی : 278,955
  • کدهای اختصاصی
    Code Center