loading...
بارسلوناز | مرجع خبری بارسلونا
admin بازدید : 351 جمعه 10 مهر 1394 نظرات (0)

فوری : اسامی 59 بازیکن اولیه ی کسب توپ طلا اعلام شد !

 به تازگی اسامی 59 بازیکن توسط فیفا اعلام شده است که از میان آنها در نهایت 23 بازیکن و در آخر 3 بازیکن به عنوان فینالیست اعلام خواهد شد . از بارسلونا 7 بازیکن و از رئال مادرید نیز 7 بازیکن در لیست 59 نفره دیده میشود .

 

امروز قرار است اسامی 23 بازیکن نیز اعلام شود و مدتی دیگر اسامی 3 فینالیست دریافت جایزه مشخص میگردد .

 

بارسلونا : مسی , براوو , ماسچرانو , اینیستا , راکیتیچ , نیمار و سوارز

رئال مادرید : رونالدو , بیل , بنزما , راموس , مودریچ , جیمز و کروس

 

59 نامزد اعلام شده ی توپ طلا در عکس زیر

admin بازدید : 88 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (0)
کریستیانو رونالدو بعد از کسب پیروزی 2-0 تیمش مقابل مالمو در لیگ قهرمانان اروپا، از انتقاد نسبت به جرارد پیکه، مدافع بارسلونا خودداری کرد.

 به گزارش AS، وقتی از او پرسیده شد که چرا سکوت خود را می شکند، گفت:

این حالا تصمیم من است که بعد از مدتی طولانی با خبرنگاران صحبت کنم. من هر زمان که بخواهم صحبت می کنم و باشگاه به من فشار نمی آورد. اگر کسی به رئال مادرید بی احترامی کرده است، حالا زمان مناسبی برای صحبت کردن در مورد آن نیست. وقتی شما صحبت نمی کنید، به خاطر این است که چیزی درست نیست. هرکس هرطور که می خواهد می تواند فکر کند. رئیس باشگاه و مدیران هرگز به من نگفته اند که چرا صحبت نمی کنند. من همیشه صحبت می کردم، اما شرایط تغییر کرده است.

سپس وقتی یکی از خبرنگاران در مورد اظهارات پیکه در پایان فصل گذشته سؤال کرد، رونالدو پاسخ داد:

این موضوع هوشمندانه ای نیست. می دانید چرا صحبت نمی کنم؟ آیا باهوش هستید؟ برای این کار شما باید باهوش باشید. من اغلب صحبت نمی کنم چون سؤالات خوب نیستند. شما در مورد چیزی صحبت می کنید که مربوط به 5 ماه قبل است. شما در مورد چیز های خوب در تیم از من سؤال نمی کنید. چرا می خواهید باعث ایجاد مشکل با پیکه کنید؟ آیا این مهم است؟ در مورد دیگران صحبت کنید. ما نباید همیشه در مورد یک موضوع یکسان حرف بزنیم.

 

admin بازدید : 99 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (1)
مسی از روزنامه ال‌ موندو شکایت می‌‌کند
علاوه بر زمین، کسانی‌ هستند که در خارج از زمین که می‌‌خواهند به مسی لطمه بزند. حالا خانواده مسی تصمیم گرفته است که بر علیه روزنامه ال‌ موندو شکایت کند.

به گزارش اسپورت چاپ کاتالونیا و به نقل از Cadena Cope، روزنامه ال‌ موندو برای اولین بار از وجود شواهدی مبنی بر عمل جرم در بازی‌های خیریه مسی در سال‌های 2012 و 2013 خبر داد که روزنامه AS هم آن را منتشر کرد و ترجمه آن را می‌‌توانید دراینــجا بخوانید.

حالا دوستان و نزدیکان مسی بیانیه‌ای منتشر کرده اند و در آن نوشته اند که نه لیونل و نه پدرش در هیچگونه عملیات غیر قانونی شرکت نکرده اند و هیچ پول غیر قانونی از این بازی‌ها به دست نیاورده است. همچنین آنها برای بارگزاری این بازی‌ها هیچ پول غیر قانونی از هیچ ارگانی‌ دریافت نکرده اند. 

در آخر بیانیه آمده است که این بازیکن این رفتار‌ها را تحمل نخواهد کرد و از وکلا خود خواسته است که اولین اقدامات قانونی را بر علیه ال‌ موندو انجام دهند. 

admin بازدید : 100 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (0)
مارتینو: احتمال دارد مسی در ماه نوامبر برگردد
جرارد مارتینو می‌‌گوید که احتمال دارد مسی در نوامبر برای بازی مقابل برزیل و کلمبیا در مقدماتی جام جهانی‌ آماده باشد.

طرفداری- به گزارش اسپورت چاپ کاتالونیا، مارتینو می‌‌گوید:

بستگی به ریکاوری او دارد. شاید مقابل کلمبیا و برزیل آماده باشد.

مسی از ناحیه زانو در مقابل لاس پلماس مصدوم شد و احتمالا 8 هفته دور از میادین باشد. مسی بازی مقابل اکوادور و پاراگوئه را برای آرژانتین از دست می‌‌دهد اما مارتینو امیدوار است او سریع تر برگردد. 

admin بازدید : 105 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (0)
روماریو که در برزیل یک سناتور است، دل نرو رئیس فدراسیون فوتبال برزیل را به خاطر محرومیت نیمار در مسابقات کوپا آمریکا مورد سرزنش قرار می‌‌دهد و می‌‌گوید به خاطر وی است که نیمار بازی‌های مقدماتی جام جهانی‌ را برای برزیل از دست خواهد داد.
روماریو: محرومیت نیمار تقصیر رئیس فدراسیون فوتبال برزیل است

به گزارش مارکا، اسطوره برزیل می‌‌گوید که در مسابقات کوپا آمریکا که در شیلی برگزار می‌‌شد و میزبان بازی‌ها قهرمان شد، دل نرو به خوبی‌ از نیمار در برابر فدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (conmebol) دفاع نکرده است. وی اعتقاد دارد که به این دلیل محرومیت نیمار کاهش نیافت که رئیس فدراسیون آنچنان علاقه‌ای به پروازه خارجی‌ ندارد و دلیل این بی‌ علاقگی هم احتمال دستگیر شدنش در کشور‌های دیگر به خاطر نقش او در پرونده فساد فیفا است. 
 
از زمانی‌ که دستگیری‌های سران فیفا آغاز شده است، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل از این کشور خارج نشده است. نیمار در بازی با کلمبیا به بازیکن حریف ضربه زد و به داور در انتهای بازی توهین کرد و 4 جلسه محروم شد. حالا فدراسیون فوتبال برزیل احتمالا به این رای اعتراض کند.

admin بازدید : 95 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)
بندر: می توانستیم شبی به یادماندنی در نیوکمپ داشته باشیم
لارس بندر کاپیتان بایر لورکوزن ناامید است که تیمش برد را با شکست در نیو کمپ تعویض کرده است.

طرفداری- شیرها در شرایطی که شب گذشته در دومین دیدار خود در دور گروهی لیگ قهرمانان فاصله زیادی تا برد مقابل بارسلونا نداشتند، در دقایق آخر کم آورده و شکست خوردند. 

به گزارش بارسلوناز ، بندر در این خصوص گفت:

می توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم اما موفق نشدیم. فاصله زیادی تا شبی فوق العاده نداشتیم. بارسا کیفیت زیادی دارد و نتوانستیم مقابل تمام فرصت هایی که خلق کردند، دفاع کنیم. ناامید کننده بود که در یک فاصله کم در اواخر بازی دو گل دریافت کردیم. 

کریستوف کرامر گفت:

باید بارسلونا را شکست می دادیم. ناامید کننده است که با دست خالی اینجا را ترک می کنیم. چیچاریتو فرصت خوبی داشت تا گل دوم را به ثمر برساند.

admin بازدید : 103 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

مارکا نوشت: دیدار رفت رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا بر اساس اعلام قبلی قرار است در 21 نوامبر (30 آبان) برگزار شود اما خاویر تباس این موضوع را رد کرد و گفت: تعجب می‌کنم که رورس، مالک بخشی از رسانه‌های کاتالانی، زمان دیدار بارسلونا و رئال مادرید را در حالی اعلام کرده است که من از زمان آن مطلع نیستم. این بازی به احتمال فراوان در ساعت 18:15 برگزار شود.

تباس به رفتار لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در پایان بازی ال کلاسیکو اشاره کرد و گفت: دوست ندارم مسی و رونالدو در پایان بازی با همدیگر صحبتی نکنند. این کار آنها، نه به خودشان و نه به باشگاه‌هایشان کمکی نمی‌کند. به نظر من باید با هم صحبت کنند.

او درباره حق پخش تلویزیونی و سود حاصل از آن نیز گفت: در تلاش هستیم بودجه باشگاه‌ها البته به جز رئال مادرید و بارسلونا افزایش یابد.

رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا در خصوص افزایش دستمزد خود اظهار کرد: دستمزد خودم را افزایش ندادم بلکه اشخاص دیگری آن را افزایش دادند. 340 هزار یورو دریافت می‌کنم.

admin بازدید : 75 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

جراردو مارتینو، سرمربی فعلی تیم ملی آرژانتین و سابق بارسلونا، در مصاحبه با OLE اعتراف کرد که از لحاظ فنی چیز زیادی برای عرضه به لئو مسی ندارد.

لئو مسی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، باید به مدت دو ماه از میادین به دور بماند و علاوه بر اینکه 8 بازی بارسلونا را از دست خواهد داد، 4 بازی ابتدایی تیم ملی آرژانتین در مقدماتی جام جهانی روسیه مقابل ونزوئلا، اکوادور، برزیل و کلمبیا را از دست خواهد داد.

تاتا مارتینو در همین رابطه به OLE گفت:" بازی بارسلونا مقابل لاس پالماس را نگاه نمی کردم اما وقتی مسی مصدوم شد، بلافاصله از این مساله مطلع شدم. از طریق موبایل، عکس های مصدومیت او را دیدم و بلافاصله فهمیدم که مشکل او جدی است و نمی توانم برای بازی هایی که در پیش داریم، روی او حساب کنیم.
حالا اگر نتوانیم در این بازی ها نتیجه بگیریم،برخی می گویند چون مسی نبوده آرژانتین ناکام مانده و اگر خوب نتیجه بگیریم، عده ای خواهند گفت که بدون مسی بهتر بازی کرده ایم که هر دو حالت قضیه برایم ناخوشایند است. هنوز اسامی دعوت شدگان به تیم ملی را اعلام نکرده ام. 27 بازیکن به اردوی تیم خواهند پیوست."

admin بازدید : 79 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

ویکتور والدس، روزهای به شدت کابوس واری را در منچستریونایتد سپری می کند و روز به روز روابطش با فان خال تیره تر از قبل می شود.


پس از اینکه تابستان امسال، والدس نتوانست تیمی برای خود پیدا کند و در روزهای پایانی نقل و انتقالات، پیوستنش به بشیکتاش ترکیه نیز منتفی شد، پیش بینی می شد که اوضاع برایش در یونایتد بدتر از همیشه شود. وقتی تمرینات پیش فصل یونایتد شروع شد، فان خال او را به تیم دوم باشگاه تبعید کرد و والدس اجازه نداشت با تیم اول تمرین کند.

امروز میرور ادعا کرد که فان خال با وضع قانونی جدید برای والدس، به اطلاع وی رسانده است که وقتی تیم اول باشگاه در کمپ کرینگتون حضور دارد، او حتی حق ورود به این مکان را نیز ندارد.طبق همین قانون، والدس حق ندارد در مجموعه ورزشی یونایتد، با هم تیمی هایش ملاقات کرده و حتی به تنهایی مشغول تمرین شود!

admin بازدید : 79 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

رودی گارسیا، سرمربی رم عنوان کرد که تیمش پیش از دیدار مقابل باته بوریسوف، باید تساوی مقابل بارسا را فراموش کند.

گرگ‌ها در خانه موفق شدند یک امتیاز شیرین و ارزشمند مقابل شاگردان انریکه به دست بیاورند و این در حالی بود که چندین بازیکن کلیدی آنها غایب بود. گارسیا که صدمین بازی اش روی نیمکت رم را تجربه می‌کند، عنوان کرد که بازیکنانش باید آن دیدار را فراموش کنند و از آن عبور کنند.

او گفت:" نمی‌دانستم دیدار مقابل باته صدمین بازی من با رم است. من تنها روی باته تمرکز دارم. شروع خوبی در چمپیونزلیگ مقابل بارسلونا داشتیم ولی باید آن را کنار بگذاریم. ثبات مهم است. سه بازی بعدی ما در چمپیونزلیگ بسیار تعیین کننده خواهند بود. اینکه چند بازیکن ما غایب هستند، انگیزه ما برای پیروزی را کاهش نمی‌دهد. وقتی به رم پیوستم، با شور و شوق زیادی به تیم اضافه شدم و هنوز هم همان شور و شوق را دارم. به اینکه سرمربی این تیم هستم افتخار می‌کنم."

گارسیا ادامه داد:" برای بازی فردا بازیکنان زیادی در اختیار ندارم ولی تیم حتی مستحکم تر از قبل است زیرا چندین بازیکن را از دست داده ایم. شزنی مشکل یندارد، ریکاوری کرده است. فالکه در آستانه بازگشت به میادین است و شرایطش باید بررسی شود."

admin بازدید : 77 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

به نظر می رسد رابطه ی دوستی لوییز سوارز و لیونل مسی بسیار عمیق باشد، در زمین بازی این دو علاوه بر همکاری و هماهنگی بسیار خوب حالا نشان دادند که خارج از زمین نیز اینگونه اند.

به گزارش ورزش 11، لوییز سوارز حالا شخصا مسی را برای رساندن به خانه و آوردن بر سر تنرینات همراهی می کند.

در بازی شب گذشته بارسلونا برابر لاس پالماس لیونل مسی در همان ابتدای کار مصدوم شد و از زمین بازی تعویض شد تاسوارز به خوبی جای او را پر کند و نقش ستاره ی اول تیم را برای بارسلونا بازی کند.

رابطه ی بسیار خوب بین مسی و سوارز حالا بسیار جدی تر شده است و این دو زمان زیادی را با یکدیگر می گذرانند.

 

admin بازدید : 112 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

ماتئوس طرفدار حضور مارکو رویس در بایرن مونیخ

لوتار ماتئوس کاپیتان اسبق تیم ملی آلمان اعتقاد دارد مارکو رویس باید پیراهن بایرن مونیخ را به تن کند.

لوتارماتئوس که بعد از دیدار گالاتاسرای با دورتموند با رسانه‌ها صحبت می کرد گفت: رویس بازیکن ارزشمندی است و بایرن به او نیاز مبرمی دارد. چرا که روبن و ریبری در شرایط سنی هستند که در آینده پیش رو توان حضور در تمام دیدارها را نخواهند داشت و رویس می تواند گزینه مناسبی برای جایگزینی ستارگان پا به سن گذاشته باشد.

ماتئوس با اشاره به اینکه‌، ریبری در آستانه ۳۲ سالگی قرار داد و با مصدومیت های متعددی دست و پنجه نرم می کند‌، گفت: من تصور می کنم جنس بازی رویس همخوانی عجیبی با تفکرات گواردیولا دارد و با توجه به اینکه در خط حمله بایرن شاهد ترافیک بازیکن نیست حضور وی میتواند مفید واقع شود.

کاپیتان اسبق بایرن مونیخ در مورد حضور ستارگان دورتموند در بایرن گفت: بایرن در چند فصل گذشته گوتسه و لواندفسکی را از وست فالن به جنوب آلمان منتقل کرده و از بابت حضور آنها دورتموند پول خوبی به جیب زده و در اروپا با رشد مالی و متعاقبا با رشد سطح کیفی فوتبال مواجه شده است.

بر اساس خبرهای منتشر شده بایرن حاضر است در قبال خرید مارکو رویس مبلغ ۵۰ میلیون یورو تقبل کند. این در حالی است که من سیتی و لیورپول از دیگر مشتریان مهاجم ۲۵ ساله تیم ملی آلمان به حساب می آیند.

admin بازدید : 109 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

بمب‌افکن 69 ساله شد

شهرت گِرد فقط مختص به گلزنی‌های متعددش نبود، او با قد کوتاه و پا‌های عضلانی و نیرومند، ویژگی‌هایی داشت که نظرها را به خود جلب می‌کرد. گل‌هایش زیبا و استثنایی بود و آن‌‌ها را در هر حالتی به ثمر می‌رساند: در هوا، ایستاده، نشسته یا خوابیده، گاه با سر، گاه با سینه، گاه با زانو!

در ستایش فرصت‌طلبیِ مولر ادو لاتک، مربی سرشناس آلمانی می‌گوید: "مولر می‌توانست فرصت‌هایی را به گل بدل کند که در واقع شایسته آن نیستند که نام آن‌ها را فرصت بگذاریم."

همچنین درباره دوران طلایی دهه 70 آلمان فرانتس بکن‌باوئر می‌گوید: "هر آنچه را که ما به دست آوردیم و هر افتخاری که نصیبمان شد را مدیون گرد مولر هستیم."

admin بازدید : 104 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

فرانچسکو توتی: توپ طلا باید به یک آلمانی برسد

اسطوره باشگاه رم و تیم ملی ایتالیا معتقد است که توپ طلای امسال باید به غیر از مسی و رونالدو داده شود.

به گزارش اسکای اسپورت، در آستانه دیدار امشب تیم رم با بایرن مونیخ، فرانچسکو توتی کاپیتان رم گفتگویی با اسکای اسپرت آلمان داشته است.

از اسطوره در مورد دیدار با باواریایی ها پرسیده شد و او گفت: "هر بازی داستان خودش را دارد. ما به شکلی متفاوت با بایرن روبه رو خواهیم شد."

توپ طلا باید به چه کسی برسد؟

"کریستیانو رونالدو و مسی هر سال می توانند برنده آن باشند. به نظرم کار درست این است که امسال بازیکنی آلمانی به آن برسد، چون قهرمان جهان شدند."

آیا هم چنان در رم باقی خواهی ماند؟

"این تصمیمی بود که با دلم گرفتم و زندگی ام را با همه دوستان و خانواده ام شریک شدم. زیباست و همیشه همین را می خواستم. متاسفانه همیشه پایانی وجود دارد. به عنوان بازیکن از این سال ها لذت بردم. {پس از به پایان رسیدن دوران بازی} مطمئنا در پروژه آمریکایی برای رم خواهم ماند."

رکورد مسن ترین گلزن لیگ قهرمانان چه حسی دارد؟

"هر بازی که می گذرد می تواند یک رکورد تازه باشد. خوشحالم که این رکورد را در اختیار دارم چون گلی مهم برای تیم بود و باعث شد تا در برابر منچستر سیتی شکست نخوریم"

admin بازدید : 92 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)
http://parsiup.com/upload/22nj_luka-modri%C4%87-21156.jpg


لوکا مودریچ پس از پیروزی چهار بر صفر تیمش مقابل گرانادا اظهار داشت: واقعا خودم را به جلو می‌کشم و تلاش می‌کنم تا در هر بازی تمام توانم را به کار می‌گیرم.
اکنون در مسیری قرار داریم که با تنها یک یا دو گل زدن راضی نمی‌شویم و گل‌های بیشتری می‌خواهیم. بازی در زمین گرانادا هیچ وقت آسان نیست اما با همه این‌ها ما شایسته پیروزی بودیم.

هافبک رئال مادرید خاطرنشان کرد: امیدواریم یک عملکرد خوب دیگر مقابل لیورپول به نمایش بگذاریم و همین شرایط را حفظ کنیم. امیدوارم که عالی بازی کنیم و برنده شویم.

وی اضافه کرد: نمی‌توانید ما را با بارسلونا در زمان هدایت گواردیولا مقایسه کنید. ما مادرید هستیم و می‌خواهیم فلسفه خودمان را تعریف کنیم. نمی‌خواهیم با هیچ تیمی مقایسه شویم.
admin بازدید : 93 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

عمکرد فوق العاده ی بازیکن سابق بارسلونا در آرسنال

الکسيس سانچس مهاجم سابق باشگاه بارسلونا که در نقل و انتقالات تابستانی به آرسنال پیوست در 16 بازي خود براي این تیم موفق به زدن 10 گل شده است و در بازي هاي اخير، نمايش هاي درخشاني از او شاهد بوده ايم. او تنها در دو بازی اخیرش 4 گل به ثمر رسانده است .

admin بازدید : 63 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

مهاجم کهنه کار اسپانیایی لیگ فوتبال استرالیا را بدون کسب پیروزی ترک کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از ملبورن ، داوید ویا که با قرارداد قرضی از تیم نیویورک سیتی آمریکا به ملبورن سیتی استرالیا پیوسته بود دیروز در آخرین بازی خود برای تیم ملبورن برابر آدلاید یونایتد به میدان رفت و در نهایت تیمش 1 - 2 شکست خورد.
وی که سابقه بازی در تیم های والنسیا ، بارسلونا و آتلتیکومادرید را دارد

داويد ويا بدون برد از تيم ملبورن سيتي جدا شد

در مدت یک ماه حضور قرضی در تیم ملبورن سیتی در 4 بازی به میدان رفت و 2 گل به ثمر رساند.تیم ملبورن در این بازی ها دو تساوی و دو باخت کسب کرد.در بازی دیروز با آدلاید 6 بار دروازه بان حریف را وادار به واکنش های جدی کرد.
ویا ابتدا قرار بود در 10 بازی لیگ استرالیا به میدان برود اما بدون آنکه دلیلی اعلام شود ، هفته قبل اعلام کرد به نیویورک باز خواهد گشت.گفته می شود مسائل فنی ، خانوادگی و بازرگانی علت جدایی زودهنگام وی بوده است.
مالک باشگاه منچسترسیتی انگلیس مالکیت هر دو باشگاه نیویورک سیتی آمریکا و ملبورن سیتی استرالیا را در اختیار دارد.فصل آینده لیگ فوتبال ام ال اس از ماه مارس آغاز خواهد شد و ویا تا آنزمان در چند برنامه تبلیغاتی شرکت خواهد کرد.

admin بازدید : 67 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

روماریو : نیمار میتواند از پله پیش بیافتد !

اختصاصی / روماریو مهاجم سابق بارسلونا در مصاحبه ای با لنس گفت نیمار این پتانسیل را دارد تا از پله پیش بیافتد . روماریو گفت هر چند که نیمار جوان است اما این به معنای آن است که او فرصت زیادی نیز در اختیار دارد . روماریو همچنین افزود نیمار تاکنون 40 گل برای تیم ملی برزیل به ثمر رسانده است , پله 77 گل , رونالدو 62 و روماریو 55 گل و اگر نیمار به این روند خوب ادامه دهد دستیابی به رکورد پله کار سختی نخواهد بود .

admin بازدید : 67 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

آبيدال در پايان سال 2014 بازنشسته مي شود

مدافع کهنه کار فرانسوی اعلام کرد در پایان سال 2014 اعلام بازنشستگی می کند.
به گزارش الکره ، اریک آبیدال مدافع سابق تیم ملی فرانسه که در تیم المپیاکو یونان عضویت دارد در گفتگو با روزنامه اسپورت تاکید کرد تا پایان ماه دسامبر در تیم یونانی توپ خواهد زد و قصد دارد بعد از بازنشستگی در باشگاه بارسلونا مشغول به کار شود.
آبیدال 35 ساله در این فصل تنها در 5 بازی برای تیم المپیاکو به میدان رفته است.وی در سال های اخیر با مشکلات زیادی مواجه بوده است و پس از ابتلا به بیماری سرطان کبد و عمل پیوند توانست با تلاش فراوان به میدان بازگردد و پس از جدایی از بارسلونا هم مدتی در موناکو توپ زد.
روزنامه اسپورت نوشت خانواده آبیدال از زندگی در یونان راضی نیستند و فرزندان وی در حال حاضر در مدرسه انگلیسی در شهر بارسلونا تحصیل می کنند.باشگاه بارسلونا به وی پیشنهاد کرده است پس از ودافع از دوران بازیگری در کادرفنی تیم های پایه مشغول به کار شود.
آبیدال سابقه 67 بازی در تیم فرانسه و عضویت در تیم های لیل و المپیک لیون را نیز دارد.

admin بازدید : 68 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

گابریل باربوسا ملقب به گابیگول ، بازیکنی با 18 سال سن میباشد که باشگاه سانتوس از او به عنوان نیمار جدید این باشگاه یاد کرده است .

 

پدیده 18 ساله سانتوس در این فصل برای باشگاهش فوق‌العاده کار کرد و توجه باشگاه بارسلونا را به خود جلب کرده است. بارسا اکنون این حق را دارد که او را به عنوان بخشی از قرارداد نیمار که تابستان گذشته با این باشگاه بست، به خدمت بگیرد.

گابیگول از زمانی که کارش را در 16 سالگی در این تیم شروع کرد در 51 بازی، 18 گل زده است و به زودی به عنوان یکی از فوق‌العاده‌ترین پدیده‌های جوان فوتبال برزیل معرفی خواهد شد.

پست تخصصی او مهاجم نوک است و او میتواند با سرعتی که دارد در پست مهاجم کناری هم بازی کند . لقب او را هوادران باشگاه سانتوس گابیگول نامیده اند به دلیل گل های فراوان و سرنوشت سازی که برای این تیم میزند .

 

 

مبلغ مشخص شده برای فروش این بازیکن 40 میلیون پوند اعلام شده اما قرارداد وی تا تابستان سال آینده اعتبار دارد.

واگنر ریبیرو، مدیر برنامه‌های این بازیکن اشاره کرده است که گابیگول در آینده نزدیک به باشگاهی خواهد رفت که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد اما بر این باور است که در عین حال این بازیکن می‌تواند سه یا چهار سال دیگر هم در برزیل بماند.

وی در این باره اظهار داشت: هدف ما این است که قراردادی سه یا چهار ساله امضا کنیم زیرا گابیگول بسیار جوان است. برنامه‌‌ای که ما برای او در نظر گرفته‌ایم این است که حداقل تا بازی‌های المپیک 2016 در سانتوس بماند و سپس تصمیم می‌گیریم اما او به تیمی خواهد رفت که در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد.

 

هم اکنون میتوانید گل ها و مهارت های گابریل در فصل 2014 را دانلود کنید :

 

Download

admin بازدید : 78 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

نیمار در المپیک برای برزیل بازی می‌کند

مهاجم بارسلونا یکی از سه بازیکن بالای 23 سال برزیل در المپیک 2016 ریو خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، "الکساندر گالو"، سرمربی تیم فوتبال المپیک برزیل، در گفتگو با "اسپورت تی وی" برزیل اظهار کرد که نیمار برای تیم المپیک انتخاب شده است.

وی گفت: نیمار یکی از مدعوین خواهد بود. نمی‌دانم بی آنکه مهارت‎های این بازیکن را در نظر بگیرید چه فکری درباره فوتبال می‌کنید.

گالو همچنین گفت برای این رقابتها باید دروازه‌بان خیلی خوبی پیدا کند.

سرمربی المپیک برزیل گفت: باید یک دروازه‌بان زیر 23 سال خوب پیدا کنم که در سطح بسیار بالایی بازی کند. بازی کردن در تمام طول فصل برای یک دروازه‌بان خیلی مهم است.

نیمار عضو تیم برزیل در المپیک 2012 لندن بود و با این تیم به مدال نقره دست پیدا کرد.

admin بازدید : 68 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

http://e1.365dm.com/14/10/768x432/wellington-silva-arsenal_3222454.jpg?20141029110219

هواداران آرسنال می توانند که به زودی از دیدن نیمار جدید در تیمشان لذت ببرند

ولینگتون سیلوا، بازیکن ۲۱ ساله بالاخره ویزای کار در انگلیس را بدست آورد. سیلوا که از سال ۲۰۰۹ به توپچی ها پیوست، پس آن که در تیمهایی مثل لوانته، آلکویانو، پونفرادینا، رئال مورسیا و آلمریا در فصل های اخیر به صورت قرضی بازی کرد، بالاخره پاسپورت اسپانیایی گرفت و می تواند در لیگ انگلیس بازی کند.

ولینگتون سیلوا که لقب " نیمار جدید " را به خود اختصاص داده و احتمالا به زودی می تواند برای آرسنال بازی کند.

admin بازدید : 72 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

فيفا ده كانديداى مورد نظر خود براى كسب عنوان بهترين سرمربى سال 2014 را معرفى نموده است، بعد از انتخاب يوپ هاينكس به عنوان بهترين سرمربى دنيا در سال گذشته، حال كدام سرمربى از شانس بيشترى براى جانشينى وى برخوردار است؟

برترين سرمربى سال 2014، يوگى يا دوستان؟

در حالى كه هيات داوران فدراسيون جهانى فوتبال، كار سختى را در خصوص انتخاب بهترين بازيكن فوتبال در سال 2014 پيش رو دارد، در خصوص انتخاب بهترين سرمربى سال شرايط كاملا متفاوت است. ده سرمربى براى احراز چنين عنوانى از سوى فيفا انتخاب شده اند كه در ميان آنها، پپ گوارديولا (بايرن مونيخ)،‌كارلو آنجلوتى (رئال مادريد)، ديگو سيمئونه (اتلتيكو مادريد) و طبيعتا يوآخيم لوو (آلمان) از شانس هاى بيشترى برخوردار هستند.

بهترين سرمربى سال دنيا، در تاريخ 12 ژانويه سال آينده ميلادى در شهر زوريخ معرفى خواهد شد و براى اينكه هيجان تا آن زمان همچنان بالا نگه داشته شود، در روزهاى پايانى اين ليست ده نفره به سه نفر تقليل پيدا خواهد نمود تا برخى از نمايندگان رسانه ها،‌ همه سرمربيان و كاپيتان هاى تيم ملى در اوايل سال آينده بهترين سرمربى مورد نظر خود را انتخاب نمايند.

admin بازدید : 48 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

ال‌‌کلاسیکوی ژرمنی در آلیانس‌آره‌نا با حضور بایرن و دورتموند

بایرن مونیخ و بورسیادورتموند، قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته آلمان‌‌ها با حضور در آلیانس‌آره‌نا ال‌کلاسیکوی ژرمنی‌ تازه‌ای را رقم می‌زنند.

رقابت های هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان موسوم به بوندس لیگا از امروز (جمعه) با مصاف شالکه مقابل آگسبورگ آغاز می شود. فردا (شنبه) ۵دیدار انجام خواهد شد که بی شک مهم‌ترین نبرد، جدالی خواهد بود که میان قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته یعنی بایرن مونیخ و بورسیادورتموند در ورزشگاه آلیانس آره‌نا انجام خواهد گرفت. دیداری شبیه به تقابل بارسلونا و رئال مادرید در اسپانیا که به «ال‌کلاسیکو ژرمنی» معروف شده است.

این تقابل بزرگ در حالی انجام می گیرد که هر کدام وضعیتی متفاوت داشته اند. بایرن تا به اینجا با اقتدار عمل کرده و بی شکست مانده است.

در حالیکه بورسیادورتموند وضعیتی متزلزل داشته است.

کسب پیروزی می تواند روحیه لطمه خورده زردپوشان میهمان را التیام ببخشد و بایرن را دچار مشکل کند.

admin بازدید : 62 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

جرارد:نبودن نام سوارز حرکتی سیاسی است

استیون جرارد کاپیتان 34 سال تیم فوتبال لیورپول که رابطه خوبی با هم تیمی سابقش،سوارز دارد از نبودن اسم سوارز در لیست نامزد های توپ طلا اظهار تعجب کرده است و گفته است:این باور کردنی نیست. این اتفاق سیاست در فوتبال است،اینطور نیست؟سوارز فصل قبل 31 گل زد و به عنوان بهترین بازیکن جزیره انتخاب شد حالا شما به من بگویید چگونه نامش در بین نامزدان نیست؟

admin بازدید : 59 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

هفته دهم رقابت‌های لالیگا فردا شب با انجام چهار بازی پیگیری می‌شود و در مهم‌ترین دیدارها رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکومادرید به مصاف حریفان خود می‌روند.

بارسلونا که هفته گذشته در ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید در سانتیاگوبرنابئو شکست خورد تا اختلافش با شاگردان آنچلوتی را به یک امتیاز کاهش دهد، از ساعت 22 و 30 دقیقه در نیوکمپ میزبان سلتاویگو خواهد بود. شاگردان انریکه که چهارشنبه شب توانستند در ضربات پنالتی اسپانیول را شکست دهند و قهرمان سوپرجام کاتالونیا شوند، اکنون لوئیس سوارز را نیز در اختیار دارند و تلاش می‌کنند تا  جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنند.

رئال مادرید نیز که توانست با یک پیروزی شیرین مقابل بارسلونا اعتماد به نفس مضاعفی بگیرد، از ساعت 18 و 30 دقیقه در یک دیدار خارج از خانه به مصاف گرانادا می‌رود.

در دیگر دیدار مهم فردا شب اتلتیکو مادرید از ساعت 20 و 30 دقیقه در ویسنته کالدرون میزبان کوردوبا خواهد بود. اتلتیکو مادرید هم‌‌اکنون با 20 امتیاز یعنی دو امتیاز کمتر از بارسلونا و یک امتیاز کمتر از رئال مادرید در رده پنجم قرار دارد. در آخرین بازی فردا شب رئال سوسیه داد از 30 دقیقه بامداد میزبان مالاگا خواهد بود.

admin بازدید : 72 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

 7 اظهار نظر عجیب و جنجالی سپ بلاتر

رئیس فیفا چندی پیش دوباره یکی از آن اظهارنظرهای جنجالی خود را انجام داد وقتی درباره عدم شایستگی لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین برای کسب توپ طلای جام جهانی 2014 صحبت کرد. او ادعا کرد که اهدای توپ طلای جام جهانی 2014 به مسی به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت اشتباه بوده و این جایزه باید به مانوئل نویر، دروازه‌بان تیم ملی آلمان داده می‌شد.

admin بازدید : 75 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

100 بازیکن برتر زیر 21 سال اروپا (1)

بی شک استعدادهای بسیاری در سراسر دنیا می توان پیدا کرد که اگر به این استعدادها رسیدگی شود قطعا می توانند در آینده یکی از بهترین بازیکن های جهان و یا حتی تاریخ فوتبال شوند.

به گزارش bleacherreport، در حال حاضر اکثر تیم های بزرگ فوتبال به دنبال جذب چنین استعداد هایی به تیم های خود هستند و با آنالیزورهایی که در اختیار دارند این استعدادها را از کوچه و خیابان جمع آوری می کنند و آن ها در مدرسه فوتبال باشگاه خود پرورش می دهند.

بقیه در ادامه مطلب ....

admin بازدید : 89 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

گواردیولا به لاپورتا تبریک گفت

پپ گواردیولا به رئیس باشگاه بارسلونا تبریک گفت. ساندرو روسل، رئیس اسبق بارسلونا مدعی شده بود که مدیران قبلی 47.6 میلیون یورو پول از دست داده بودند و در زمان او همه چیز تحت کنترل بوده است. اما خوزه مارتینس بورگوئرو، قاضی اسپانیایی، این اتهام را رد کرد و همین موضوع باعث شد تا گواردیولا به لاپورتا تبریک بگوید. گفته می شود که گواردیولا با تلفن به لاپورتا تبریک گفته است. همچنین ایساک لوچ، خبرنگاری که معمولا اخبار مربوط به بوندسلیگا و مخصوصا بایرن مونیخ را پوشش می دهد، در توییترش نوشته که گواردیولا به خاطر این رای خیلی خیلی خوشحال است.

admin بازدید : 54 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

آنچلوتی: نظر دادن ژاوی بی احترامی نیست

آنچلوتی در واکنش به اظهار نظر ژاوی که گفته بود رئال در ال کلاسیکو فقط ضدحمله می زد، گفته: به نظر من اظهار نظر او بی احترامی نیست. این فقط یک اظهار نظر تاکتیکی از یک بازیکن باتجربه است. درست است که رئال مادرید در ضدحمله فوق العاده است، اما این تنها کاری نیست که ما می کنیم. ما مالکیت بازی را هم در اختیار داشتیم و به دنبال راه حل های تهاجمی بودیم. این کاری بود که ما در بازی مقابل بارسا انجام دادیم.

admin بازدید : 73 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

فوتبال زیبا یا نتیجه، موفقیت با کدام یک است؟

هوادارن فوتبال به فلسفه ماکیاولیستی اهمیت می دهند یا طرفدار سبک ناپلئونی هستند. در فلسفه نخست به بازی دفاعی و نتیجه اهمیت داده می شود اما در مدرسه دوم به فوتبال زیبا و هجومی. کدام یک از این دو مدرسه موفق هستند؟ مربیان کدام یک از این دو فلسفه بیشتر موفق می شوند و جام های بیشتری به دست می آوردند. درگزارشی می خواهیم به این سوالات پاسخ دهیم و این دو سبک را با استناد به کارنامه مربیان طرفدار آنها بررسی کنیم.

فوتبال زیبا، این کلمه ای است که کسانیکه فوتبال را دوست دارند اما طرفدار تیم خاصی نیستند از شنیدن آن لذت می برند. آنها به فوتبال به عنوان یک سرگرمی نگاه می کنند و مهم نیست که چه تیمی در آن به پیروزی می رسد تنها می خواهند از بازیی که به تماشای آن نشته اند لذت ببرند. فوتبال زیبا مخصوص تیم های است که به دنبال دفاع کردن و خراب کردن بازی حریف نیستند آنها بی محابا حمله می کنند چرا که به دنبال پیروزی هستند و می خواهند گل های زیادی را به ثمر رسانند. البته بعضی از تیم ها هم هستند که می دانند در دیدار برابر حریف به پیروزی نمی رسند اما بازهم فوتبالی را که خود دوست دارند به نمایش می گذارند و از فلسفه خود عقب نمی نشینند.

admin بازدید : 75 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

اتلتيکو مادريد در مراسم انتخاب برترين هاي فصل گذشته لاليگا، 5 نماينده داشت که به جز سيمئونه، هيچ کدام ديگر برنده جايزه نشدند.

رئال مادرید در انتخاب برترین های لالیگا، تقریبا تمام جوایز را درو کرد.بطور مثال کریستیانو رونالدو خود به تنهایی سه عنوان مهم بهترین بازیکن،بهترین مهاجم و بهترین گل رقابت ها را از آن خود کرد.

پس از پایان مراسم، مدیر باشگاه اتلتیکو به شدت از انتخاب نشدن بازیکنان تیمش انتقاد داشت و خشم او و دیگر مدیران اتلتی تا به امروز فروکش نکرده است. امروز خبر رسید که آنها خواهان علنی شدن آرا هستند و معتقدند که در انتخاب برندگان جوایز، تقلب صورت گرفته است.

انریکه سروز در این زمینه گفت:"چطور ممکن است که از قهرمان لالیگا هیچ بازیکنی برنده نشود؟ چه شرم آور؛ باور کردنی نیست. این یک بی احترامی آشکار به باشگاه اتلتیکو و فوتبال اسپانیاست. ما خواهان علنی شدن آرا هستیم تا همه چیز مشخص شود."

 
admin بازدید : 45 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

"خاوير تباس"، مدير برگزاري مسابقات لاليگا در واکنش به حاشيه هاي ايجاد شده پس از برگزاري مراسم انتخاب برترين هاي لاليگا، در يک مصاحبه، سخناني جنجالي عليه رونالدو مطرح کرد.

 

کنايه عجيب خاوير تباس به کريس رونالدو

تباس که پیش از این با مطرح کردن ادعاهایی چون اخراج بارسا از لالیگا در صورت به استقلال رسیدن کاتالونیا و نیز لزوم تقدیر از مسی در برنابئو، جنجال ساز شده بود، امروز در مصاحبه با نشریه "EL SOL" گفت :" اگر دست من بود دوست داشتم برترین های لالیگا را مردم انتخاب کنند.هرچند نمی خواهم در این مورد خاص ورود کنم اما وقتی رای دهندگان از میان بازیکنان و کاپیتان ها انتخاب می شوند، مسائلی همچون رفاقت و رودربایستی در رای دادن تاثیرگذار می شود. این نظر من است و مطمئنم که اگر مردم حق رای داشتند، رونالدو این سه جایزه را نمی برد."

این در حالی است که مدیران اتلتیکو که از جایزه نبردن کاندیداهای خود به شدت عصبانی هستند، خواهان علنی شدن آرا شده اند.
admin بازدید : 49 چهارشنبه 07 آبان 1393 نظرات (0)
این 30 کودک بیمار علاقه زیادی داشتند تا از نزدیک با مسی دیدار کنند و حالا آرزویشان برآورده شده است.

 

اختصاصی بارسلوناز / لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا صبح روز سه شنبه میزبان 30 کودک بین 7 تا 18 سال از 11 کشور مختلف بود که هریک با بیماری های سختی دست و پنجه نرم می کنند. در این دیدار، این کودکان توانستند به آرزویشان برای دیدار با لیونل مسی جامه عمل بپوشانند. این دیدار توسط بنیاد لئو مسی و بنیاد بارسلونا با همکاری بنیاد «آرزو کن» اسپانیا صورت گرفت.

روز سه شنبه در زمین شماره 9 شهرک ورزشی خوان گامپر، 30 کودک از کشورهایی مثل انگلیس، بلژیک، سوئیس، فرانسه، ایتالیا، هلند، ایرلند، پرتغال، آمریکا و پرو انتظار لیونل مسی را می کشیدند و ستاره آرژآنتینی تک تک این کودکان رادرآغوش گرفت و با آنها عکسهایی به یادگار گرفته و به آنها امضا داد.هدیه این کودکان بیمار به مسی، یک نقشه کره زمین بود که روی آن، زادگاه این کودکان نشانه گذاری شده بود.
 صحبت های این بچه ها بعد از دیدار با مسی نیز جالب توجه بود. یکی از آنها می گفت:« خوشحالم که خدای فوتبال را از نزدیک دیدم.» دیگری گفت:« امیدوارم که تیاگو، پسر مسی از این هدیه خوشش بیاید.» از سوی دیگر مسی نیز به تک تک این کودکان هدایایی داد که آنها خیلی سریع هدایایشان را باز کردند. تعدادی از این بچه ها، ساعاتی بعد از دیدار با مسی به کشورهایشان بازگشتند و تعدادی دیگر که از نظر سلامت مشکلات کمتری داشتند تا چند روز دیگر در بارسلونا خواهند ماند تا شنبه شب بازی بارسلونا-سلتاویگو را از سری بازیهای هفته دهم لالیگا از نزدیک تماشا کنند.

قبل از آغاز بازی شنبه شب، این بچه ها می توانند در زمین چمن نوکمپ با بازیکنان بارسا دیدار کرده وبا آنها عکس بگیرند و بعد سخنگوی ورزشگاه نوکمپ نیز به آنها خوشامد گویی خواهد کرد.

admin بازدید : 102 چهارشنبه 07 آبان 1393 نظرات (0)

http://media4.fcbarcelona.com/media/asset_publics/resources/000/128/298/size_640x360/pic_2014-10-28_ENTRENO_21.v1414578170.JPG

لوئیس انریکه اسامی بازیکنان بارسلونا برای بازی با اسپانیول در سوپر جام کاتالونیا را اعلام کرد . بارسلونا امشب ساعت 23 به وقت تهران در ورزشگاه مونتیلیوی به مصاف اسپانیول میرود . لوئیس انریکه برای اولین بار از 13 بازیکن تیم اصلی برای این بازی دعوت کرده است . البته 7 بازیکن نیز از بارسای ب دعوت شده اند .

اسامی بازیکنان دعوت شده برای این بازی به شرح است : تر اشتگن , ماسیپ , مونتویا , پیکه , راکیتیچ , ژاوی , پدرو , سوارز , رافینیا , بارترا , جوردی آلبا , سرجی روبرتو , آدریانو , سامپر , ساندرو , منیر , آداما ترائوره , گریمالدو , آلن هالیلوویچ و ادگار لی

admin بازدید : 91 چهارشنبه 07 آبان 1393 نظرات (0)

بررسی نامزد‌های دریافت توپ طلای 2014

فیفا اسامی 23 نامزد نهایی دریافت توپ طلای فوتبال جهان را در سال 2014 اعلام کرد که در این فهرست نامی از لوییز سوارز و سرخیو آگوئرو دیده نمی‌شود.

 درادامه مطلب به بررسی وضعیت نامزد های پرداخته ایم .

 

 

admin بازدید : 63 چهارشنبه 07 آبان 1393 نظرات (0)

20 سال پیش در چنین روزی، رائول گونزالس نخستین بازی خود را برای رئال مادرید در ورزشگاه لاروماردا مقابل تیم زاراگوسا انجام داد. به همین مناسبت پیش از برگزاری ال کلاسیکوی چند روز پیش، فلورنتنیو پرز رییس باشگاه رئال با اهدای پیراهنی که روی آن شماره 20 حک شده بود، از این ستاره سابق رئال تقدیر کرد.

12 سال پیش در چنین روزی، آندرس اینیستا کاپیتان و هافبک تیم بارسلونای اسپانیا برای نخستین بار در ترکیب آبی و اناری پوشان در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا در مقابل بروژ بلژیک به میدان رفت. او در آن هنگام تنها 18 سال سن داشت.

admin بازدید : 60 چهارشنبه 07 آبان 1393 نظرات (0)

بروفايل: أليكسيس سانشيز.. الهارب من برشلونة يجد الحب في أرسنال - كرة القدم - الدوري الإنكليزي الممتاز

بازیکن شیلیایی بارسلونا هر چند در این تیم نمایش خوبی داشت اما تراکم خط حمله آبی –اناریها باعث شده تا از این تیم جدا شود و الان در آرسنال روزهای خوبی را پشت سر می گذارد و در مسیر تیری آنری گام برمی دارد.

الکسیس سانچس مهاجم سابق آبی-اناریها بعد از پیوستن لوئیس سوآرس به این تیم چاره ای جز جدایی نداشت و آبی-اناریها را به مقصد آرسنال ترک کرد تا در این تیم شاگرد آرسن ونگر شود. ماتئو فلاینی هافبک فرانسوی آرسنال سخن جالبی را درباره سانچس بر زبان آورد. او گفت که این مهاجم شیلیایی به اندازه تیری آنری خوب است و این توانایی را دارد تا خاطرات خوب آنری را برای توپچی های لندن زنده کند.

admin بازدید : 63 چهارشنبه 07 آبان 1393 نظرات (0)

تا پیش از اینکه پاتریس اورا فاش کند که سرالکس فرگوسن برای نگه داشتن پوگبا، او را به خانه این ستاره جوان فرستاد، خیلی ها فکر می کردند منچستری ها به راحتی این جوان فرانسوی را از دست دادند اما انگار اینطور نبود.



به هر حال، حالا پوگبا یکی از ارکان اصلی یوونتوس و تیم ملی فرانسه است و همین که به عنوان بهترین بازیکن جوان جام جهانی انتخاب شده، نشان می دهد که در رقابت های بزرگ هم می تواند تاثیرگذار باشد. تنها جام امسال او، کسب سومین اسکودتوی پیاپی با یوونتوس بود اما بازی های خوبش باعث شد تا کسی از قرار گرفتن او در فهرست نامزدهای توپ طلا متعجب نشود.

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • شنبه 11 مهر 1394
  • جمعه 10 مهر 1394
  • پنجشنبه 09 مهر 1394
  • چهارشنبه 08 مهر 1394
  • سه شنبه 07 مهر 1394
  • دوشنبه 06 مهر 1394
  • يکشنبه 05 مهر 1394
  • چهارشنبه 14 آبان 1393
  • دوشنبه 12 آبان 1393
  • يکشنبه 11 آبان 1393
  • شنبه 10 آبان 1393
  • جمعه 09 آبان 1393
  • پنجشنبه 08 آبان 1393
  • چهارشنبه 07 آبان 1393
  • سه شنبه 06 آبان 1393
  • دوشنبه 05 آبان 1393
  • يکشنبه 04 آبان 1393
  • شنبه 03 آبان 1393
  • جمعه 02 آبان 1393
  • پنجشنبه 01 آبان 1393
  • چهارشنبه 30 مهر 1393
  • سه شنبه 29 مهر 1393
  • دوشنبه 28 مهر 1393
  • يکشنبه 27 مهر 1393
  • شنبه 26 مهر 1393
  • جمعه 25 مهر 1393
  • پنجشنبه 24 مهر 1393
  • چهارشنبه 23 مهر 1393
  • سه شنبه 22 مهر 1393
  • دوشنبه 21 مهر 1393
  • يکشنبه 20 مهر 1393
  • شنبه 19 مهر 1393
  • جمعه 18 مهر 1393
  • پنجشنبه 17 مهر 1393
  • چهارشنبه 16 مهر 1393
  • سه شنبه 15 مهر 1393
  • دوشنبه 14 مهر 1393
  • يکشنبه 13 مهر 1393
  • شنبه 12 مهر 1393
  • جمعه 11 مهر 1393
  • پنجشنبه 10 مهر 1393
  • چهارشنبه 09 مهر 1393
  • سه شنبه 08 مهر 1393
  • دوشنبه 07 مهر 1393
  • يکشنبه 06 مهر 1393
  • شنبه 05 مهر 1393
  • جمعه 04 مهر 1393
  • پنجشنبه 03 مهر 1393
  • چهارشنبه 02 مهر 1393
  • سه شنبه 01 مهر 1393
  • دوشنبه 31 شهريور 1393
  • يکشنبه 30 شهريور 1393
  • شنبه 12 بهمن 1392
  • نظرسنجی
    آیا با راه انداختن انجمن بارسلوناز موافق هستید ؟
    پیوندهای روزانه
    بارسلوناز
    بارسلونازجديدترين اخبار بارسلونا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1192
  • کل نظرات : 146
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 224
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 352
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 24,170
  • بازدید کلی : 278,936
  • کدهای اختصاصی
    Code Center