loading...
بارسلوناز | مرجع خبری بارسلونا
admin بازدید : 60 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)
کیفیت‌های بازی در اسپانیا بر کسی‌ پوشیده نیست. لوئیز انریکه برای پوشش غیبت ۲ ماهه مسی دو راهکار پیش رو دارد؛ اول اینکه سیستم را حفظ کند و نزدیک‌ترین بازیکن به مسی را در ۴-۳-۳ جانشین او کند و دوم اینکه سیستم را انعطاف بدهد و آن را ۴-۴-۲ کند.

بارسلونا بهتر است با نبود مسی کنار بیاید

 میگوئل ریکو در موندو دپورتیوو می‌‌نویسد که همه باید کمی‌ از سنگینی‌ نبود مسی را در بارسلونا بر دوش بکشند و یک نفر نباید جوابگو نبود او باشد. وی می‌‌نویسد:"هیچ بازیکنی در ۸ هفته پشت سر هم در سطح مسی نخواهد بود. بر عکس آن این تیم است که این کیفیت را باید داشته باشد."

ریکو این صحبت را بسیار با لحن جدی می‌‌گوید و تیتر اول اسپورت در روز سه‌ شنبه نیمار و سوارز را بر روی صفحه اول روزنامه می‌‌کشاند. اسپورت می‌‌گوید نیمار باید جلو بیاید و کار را انجام داد. این نظر جوزپ ماریا کاسانوواس است. این نویسنده اسپورت در هواداری از نیمار مشهور است و حالا می‌‌گوید که:" نیمار باید کیفیت بازی خود را در چند بازی پشت سر هم نشان دهد."

زندگی‌ کن‌ و بگذار زندگی‌ کنند

اما برای رسانه‌ La Liga Loca, قضیه بر عکس است و نحوه کنار آمدن بارسلونا با نبود مسی به قبل از بازی آنها با لورکوزن بر می‌‌گردد. دوباره در اینجا دو راهکار جلو انریکه است. راهکار اول نحوه کنار آمدن برزیل با نبود نیمار در بازی با آلمان بود. یعنی‌ در بغل گرفتن پیراهن نیمار و گریستن به حال خود.

شاید بازیکنان بارسلونا وقتی‌ وارد زمین می‌‌شوند یواشکی قسمتی‌ از کفش مسی را برای خوش یمنی حمل کنند و در آخر آن را روی صورت منیر بکشند!

با این حال، نیوکمپ باید کمی‌ دست از سر مسی بردارد و برای دو ماه، نیمار را تماشا کند و کمی‌ هم از این ستاره جدیدش لذت ببرد. جادوگر در آرژانتین هم نمی‌‌تواند بازی کند که قطعا نبودش احساس می‌‌شود و خود او هم از غیبتش در تیم ملی‌ ناراحت خواهد بود. گذشته از آن، راهکار برزیل در نبود نیمار هم آنچنان برابر آلمان جواب نداد. البته اگر برزیلی‌ها آن بازی را به یاد داشته باشند!

انریکه شاید یک روش کاملا بر عکس را هم امتحان کند؛ برداشتن تمام عکس‌های مسی در استادیوم، نابود کردن عکس‌های قدیمی‌ و ممنوع کردن حرف زدن از مسی به مدت دو ماه. البته که این کار برای بازیکنان بارسلونا به اندازه دو ساعت گذراندن وقت با جرارد پیکه در ترافیک شهری عذاب آور خواهد بود. 

با آن کنار بیاید

با اینکه اشک و ناله هنوز برای نبودن مسی به مدت دو ماه در باشگاه وجود دارد، با این حال بارسلونا هنوز دو بازیکن دارد که هر کدام آنها تقریبا ۱۰۰ میلیون یورو ارزش دارد. البته آنها شاید نگاهی‌ هم به نحوه کنار آمدن رئال مادرید با بازی کردن رونالدو بیندازند که از پایان فصل قبل تا به حال فقط یک بازی را از دست داده است. با اینکه نبود مسی برای دو ماه بسیار دردناک است اما باشگاه بارسلونا باید درک کند که مشکلات یک باشگاه درجه یک در فوتبال همواره اینگونه بوده است و بهتر است که با آن کنار بیایند!

admin بازدید : 77 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

جراردو مارتینو، سرمربی فعلی تیم ملی آرژانتین و سابق بارسلونا، در مصاحبه با OLE اعتراف کرد که از لحاظ فنی چیز زیادی برای عرضه به لئو مسی ندارد.

لئو مسی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، باید به مدت دو ماه از میادین به دور بماند و علاوه بر اینکه 8 بازی بارسلونا را از دست خواهد داد، 4 بازی ابتدایی تیم ملی آرژانتین در مقدماتی جام جهانی روسیه مقابل ونزوئلا، اکوادور، برزیل و کلمبیا را از دست خواهد داد.

تاتا مارتینو در همین رابطه به OLE گفت:" بازی بارسلونا مقابل لاس پالماس را نگاه نمی کردم اما وقتی مسی مصدوم شد، بلافاصله از این مساله مطلع شدم. از طریق موبایل، عکس های مصدومیت او را دیدم و بلافاصله فهمیدم که مشکل او جدی است و نمی توانم برای بازی هایی که در پیش داریم، روی او حساب کنیم.
حالا اگر نتوانیم در این بازی ها نتیجه بگیریم،برخی می گویند چون مسی نبوده آرژانتین ناکام مانده و اگر خوب نتیجه بگیریم، عده ای خواهند گفت که بدون مسی بهتر بازی کرده ایم که هر دو حالت قضیه برایم ناخوشایند است. هنوز اسامی دعوت شدگان به تیم ملی را اعلام نکرده ام. 27 بازیکن به اردوی تیم خواهند پیوست."

admin بازدید : 82 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

ویکتور والدس، روزهای به شدت کابوس واری را در منچستریونایتد سپری می کند و روز به روز روابطش با فان خال تیره تر از قبل می شود.


پس از اینکه تابستان امسال، والدس نتوانست تیمی برای خود پیدا کند و در روزهای پایانی نقل و انتقالات، پیوستنش به بشیکتاش ترکیه نیز منتفی شد، پیش بینی می شد که اوضاع برایش در یونایتد بدتر از همیشه شود. وقتی تمرینات پیش فصل یونایتد شروع شد، فان خال او را به تیم دوم باشگاه تبعید کرد و والدس اجازه نداشت با تیم اول تمرین کند.

امروز میرور ادعا کرد که فان خال با وضع قانونی جدید برای والدس، به اطلاع وی رسانده است که وقتی تیم اول باشگاه در کمپ کرینگتون حضور دارد، او حتی حق ورود به این مکان را نیز ندارد.طبق همین قانون، والدس حق ندارد در مجموعه ورزشی یونایتد، با هم تیمی هایش ملاقات کرده و حتی به تنهایی مشغول تمرین شود!

admin بازدید : 57 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

یوردی آلبا که دو بازی قبلی بارسلونا را به دلیل احساس درد از ناحیه شکم از دست داده بود، برای بازی امشب مقابل لورکوزن، در لیست 18 نفره قرار گرفت.


بارسلونا در غیاب آلبا، مقابل سلتا با نتیجه 4-1 شکست خورد و لاس پالماس را شنبه گذشته با نتیجه 2-1 مغلوب ساخت. غیبت آلبا بخصوص در دیدار مقابل سلتا کاملا مشهود بود و انریکه می تواند خوشحال باشد که مدافع چپ اصلی خود را در بازی حساس امشب برابر لورکوزن در لیگ قهرمانان، در اختیار خواهد داشت.
در لیست 18 نفره بارسلونا برای این بازی، نام کلودیو براوو دیده نمی شود. دروازه بان شیلیایی، همچنان مصدوم است اما پیش بینی می شود که برای بازی شنبه آینده در زمین سویا، او پس از سه هفته به ترکیب اصلی بازگردد.

admin بازدید : 47 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

21 دی ماه قرار است در سوئیس، برنده توپ طلای سال 2015 مشخص شود و با توجه به سال پربارتر مسی در مقایسه با رونالدو، شانس او بیشتر از فوق ستاره پرتغالی تخمین زده می شود.

روز گذشته در شبکه های اجتماعی، تریلر مستند زندگی کریستیانو رونالدو که قرار است بصورت رسمی 9 نوامبر بیرون بیاید، منتشر شد. در بخشی از این تریلر، رونالدو در پاسخ به سوالی در مورد بهترین بازیکن دنیا با خنده می گوید:" بهترین بازیکن دنیا من هستم، البته تا زمستان."
به نظر می رسد که خود رونالدو هم می داند که پس از کسب دو بار متوالی توپ طلا در سال های 2013 و 2014، امسال شانس چندانی برای هت تریک در کسب این افتخار ندارد و این مسی خواهد بود که به واسطه کسب سه گانه همراه بارسلونا، برای پنجمین بار، عنوان بهترین بازیکن جهان را از آن خود خواهد کرد.

admin بازدید : 60 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

تباس: ال‌ کلاسیکو بین ساعت ۶ و ۸ شب برگزار می‌‌شود

به گزارش AS، خاویر تباس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در برنامه "ضربه اول" Onda Cero شرکت کرد و صحبت‌های که گفته شده بود ال‌ کلاسیکو در روز 21 نوامبر برگزار می‌‌شود را رد کرد.

وی در این برنامه گفت:

خیلی‌ جالب است که رادیو کاتالونیا برنامه‌ای را منتشر کرده است که حتی من هم از آن اطلاعی ندارم. مطمئن هستم که بازی رئال مادرید و بارسلونا بین ساعت 18:15 و 20:30 به وقت اسپانیا برگزار می‌‌شود.

تباس در مورد صحبت نکردن رونالدو و مسی با رسانه‌‌ها پس از بازی‌ها هم می‌‌گوید

اینکه آنها صحبت نمی‌‌کنند را نمی‌‌پسندم. صحبت نکردن آنها کمکی به باشگاه آنها نمی‌‌کند و مفید نیست.

حق پخش تلویزونی سوالی‌ است که همواره از تباس پرسیده می‌‌شود و حالا او بار دیگر می‌‌گوید:

ما هنوز هیچ عدد معینی‌ در مورد میزان مبلغ‌ها نداریم.

 

admin بازدید : 55 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

اسامی شاگردان انریکه برای دیدار برابر لورکوزن؛ اولین غیبت لئو!

به گزارش موندو دیپورتیوو، لوئیز انریکه اسامی بازیکنانش برای دیدار امشب تیمش برابر بایر لورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا را علام کرد.

آبی اناری ها که باید به غیبت مسی برای نزدیک به دو ماه عادت کنند، در این دیدار براوو و آدریانو را در اختیار ندارند و آلبا را در ترکیب تیم خود می بینند. اسامی بازیکنان دعوت شده بدین شرح است:

دروازه بان ها: تراشتگن و ماسیپ

مدافعین: آلوز، متئو، بارترا، ماسکرانو، پیکه، داگلاس و آلبا

هافبک ها: روبرتو، بوسکتس، راکیتیچ، گامبائو و اینیستا

مهاجمین: نیمار، مونیر، ساندرو و سوارز

شایان ذکر است بازی این دو تیم امشب راس ساعت 22:15 در نیوکمپ شروع می شود.

admin بازدید : 48 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

تاتا مارتینو: در تیم ملی اسمی را جایگزین مسی نمی کنم

به گزارش گل بین الملل، پس از این که لئو مسی در جریان بازی بارسلونا برابر لاس پالماس به مدت 2 ماه مصدوم شد، حالا تاتا مارتینو سرمربی سابق آبی اناری ها و فعلی آرژانتین عقیده دارد که نیازی به جایگزین کردن اسمی به جای مسی نیست:

"در حال حاضر من قصد ندارم اسامی همه را برای دعوت به تیم ملی بخوانم. به همین دلیل ما 27 بازیکن دقیق برداشته ایم و نامی اضافه نمی کنیم و من قصد ندارم  که نام کسی را جایگزین مسی بکنم."

وی در ادامه در مورد غیبت مسی در بازی های پیش رو گفت: "اگر ما ببازیم می گویند که به دلیل غیبت مسی بوده است و اگر که ببریم می گویند که غیبت او حداقل تاثیر را داشته است."

انتظار می رود مسی در این دو ماه بازی های تیمش برابر اکوادور، پاراگوئه، برزیل و کلمبیا را از دست بدهد.

admin بازدید : 81 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

رودی گارسیا، سرمربی رم عنوان کرد که تیمش پیش از دیدار مقابل باته بوریسوف، باید تساوی مقابل بارسا را فراموش کند.

گرگ‌ها در خانه موفق شدند یک امتیاز شیرین و ارزشمند مقابل شاگردان انریکه به دست بیاورند و این در حالی بود که چندین بازیکن کلیدی آنها غایب بود. گارسیا که صدمین بازی اش روی نیمکت رم را تجربه می‌کند، عنوان کرد که بازیکنانش باید آن دیدار را فراموش کنند و از آن عبور کنند.

او گفت:" نمی‌دانستم دیدار مقابل باته صدمین بازی من با رم است. من تنها روی باته تمرکز دارم. شروع خوبی در چمپیونزلیگ مقابل بارسلونا داشتیم ولی باید آن را کنار بگذاریم. ثبات مهم است. سه بازی بعدی ما در چمپیونزلیگ بسیار تعیین کننده خواهند بود. اینکه چند بازیکن ما غایب هستند، انگیزه ما برای پیروزی را کاهش نمی‌دهد. وقتی به رم پیوستم، با شور و شوق زیادی به تیم اضافه شدم و هنوز هم همان شور و شوق را دارم. به اینکه سرمربی این تیم هستم افتخار می‌کنم."

گارسیا ادامه داد:" برای بازی فردا بازیکنان زیادی در اختیار ندارم ولی تیم حتی مستحکم تر از قبل است زیرا چندین بازیکن را از دست داده ایم. شزنی مشکل یندارد، ریکاوری کرده است. فالکه در آستانه بازگشت به میادین است و شرایطش باید بررسی شود."

admin بازدید : 58 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

پیوستن نیمار به بارسا حواشی بسیاری با خود در پی داشت و اخیرا مقامات برزیل، 33 میلیون پوند از دارایی های نیمار را بلوکه کردند. او همچنین درگیر پرونده انتقالش به بارسلونا و فرار مالیاتی است. ریبیرو ، مدیر برنامه‌های سابقش به او توصیه کرد که اگر به رئال برود، زندگی راحت تری خواهد داشت.

او در اینستاگرامش نوشت:" پولت را بردار و به جایی امن ولی قانونی منتقل کن. بدین شکل، از پرداخت مالیات در برزیل راحت خواهی شد. شرکت تجاری ات را تعطیل کن و از زندگی به همراه خانواده اند در سواحل مدیترانه لذت ببر. به فوتبالت ادامه بده. فوتبالت را در اروپا به پایان برسان و ترجیحا در رئال مادرید"

رئال پیش از پیوستن نیمار به بارسا خواهان جذب او بود که این موضوع نیز با حواشی بسیاری همراه بود.

تعداد صفحات : 120

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • شنبه 11 مهر 1394
  • جمعه 10 مهر 1394
  • پنجشنبه 09 مهر 1394
  • چهارشنبه 08 مهر 1394
  • سه شنبه 07 مهر 1394
  • دوشنبه 06 مهر 1394
  • يکشنبه 05 مهر 1394
  • چهارشنبه 14 آبان 1393
  • دوشنبه 12 آبان 1393
  • يکشنبه 11 آبان 1393
  • شنبه 10 آبان 1393
  • جمعه 09 آبان 1393
  • پنجشنبه 08 آبان 1393
  • چهارشنبه 07 آبان 1393
  • سه شنبه 06 آبان 1393
  • دوشنبه 05 آبان 1393
  • يکشنبه 04 آبان 1393
  • شنبه 03 آبان 1393
  • جمعه 02 آبان 1393
  • پنجشنبه 01 آبان 1393
  • چهارشنبه 30 مهر 1393
  • سه شنبه 29 مهر 1393
  • دوشنبه 28 مهر 1393
  • يکشنبه 27 مهر 1393
  • شنبه 26 مهر 1393
  • جمعه 25 مهر 1393
  • پنجشنبه 24 مهر 1393
  • چهارشنبه 23 مهر 1393
  • سه شنبه 22 مهر 1393
  • دوشنبه 21 مهر 1393
  • يکشنبه 20 مهر 1393
  • شنبه 19 مهر 1393
  • جمعه 18 مهر 1393
  • پنجشنبه 17 مهر 1393
  • چهارشنبه 16 مهر 1393
  • سه شنبه 15 مهر 1393
  • دوشنبه 14 مهر 1393
  • يکشنبه 13 مهر 1393
  • شنبه 12 مهر 1393
  • جمعه 11 مهر 1393
  • پنجشنبه 10 مهر 1393
  • چهارشنبه 09 مهر 1393
  • سه شنبه 08 مهر 1393
  • دوشنبه 07 مهر 1393
  • يکشنبه 06 مهر 1393
  • شنبه 05 مهر 1393
  • جمعه 04 مهر 1393
  • پنجشنبه 03 مهر 1393
  • چهارشنبه 02 مهر 1393
  • سه شنبه 01 مهر 1393
  • دوشنبه 31 شهريور 1393
  • يکشنبه 30 شهريور 1393
  • شنبه 12 بهمن 1392
  • نظرسنجی
    آیا با راه انداختن انجمن بارسلوناز موافق هستید ؟
    پیوندهای روزانه
    بارسلوناز
    بارسلونازجديدترين اخبار بارسلونا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1192
  • کل نظرات : 146
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 371
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 561
  • باردید دیروز : 177
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 738
  • بازدید ماه : 3,943
  • بازدید سال : 28,047
  • بازدید کلی : 282,813
  • کدهای اختصاصی
    Code Center